Contact
Onze Locatie
Contact Info
Administratie, Leveringen, Transport, Planning
De Pypere nv,
B-8850 Ardooie,
Melkerijstraat 1a
Telefoon: 00 32 51 74 43 82
E-mail: info@depypere.be
Ma - Do: 8u-12u en 13u-15u30
Vrij: 8u-12u en 13u-14u30
Formulier
We zijn telefonisch bereikbaar van ma-do 8-12u en 13-15u30, op vrijdag van 8-12u en 13-14u30
De Pypere verkoopt niet aan particulieren, maar enkel aan erkende retail en vakhandel.
Mocht u interesse hebben in een product die u niet direct weet te vinden in uw buurt, gelieve een mailtje te schrijven naar info@depypere.be met vermelding van uw postnummer en het betreffende product of artikel.
Wij antwoorden u zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt.
GARANTIE
Alle De Pypere gereedschappen zijn gewaarborgd tegen fabricagefouten, bij het normale gebruik waarvoor ze bestemd zijn. Hoewel er nauwlettend toegezien wordt op de kwaliteit van de producten kan er zich uitzonderlijk toch een probleem stellen.
Een paar voorbeelden van garantie:
- er breekt een stuk uit het stalen gedeelte van het gereedschap
- de veer van een spade scheurt af of de klinknagel komt los
- de steel breekt dwars over (sprok hout)
- loskomen van een gelijmde glasvezelsteel
Wat niet onder garantie valt, is bijvoorbeeld:
- gereedschap dat duidelijk al lang en intensief gebruikt is
- geplooid gereedschap
- voorhamers en kliefhamers waar de steel duidelijk sporen van misslaan vertoont
- duidelijk verkeerd gebruik van het gereedschap: een spade wordt niet als hefboom gebruikt, een geplooid spadeblad of een steel die in de lengterichting barst zijn daar duidelijk het bewijs van.
Voor de garantieregeling bestaan vastgelegde normen en omschrijvingen. U kunt deze hier in bijlage terugvinden.
In geval van particulier of professioneel eindgebruiker (B2C) gaat u best steeds terug naar het winkelpunt waar het gereedschap is aangekocht.
In geval van dealer (B2B) steeds terug naar fabriek – contacteer uw vertegenwoordiger of de backoffice via info@depypere.be voor de juiste afhandeling.
Bij twijfel of voor meer info, aarzel niet ons te contacteren. Wij adviseren u ook om steeds foto's toe te voegen zodat we het probleem zo goed mogelijk kunnen beoordelen.